به پایگاه اینترنتی اخبار اکباتان خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 
    
1332
<br>6668537
929
<br>5343154
چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم!؟؟
برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه شرایطی و با چه ادبیاتی بیان کنیم. در غیر این صورت همان قصه‌ تکراری می‌شود که در خیلی از زندگی‌ها اتفاق می‌افتد.

ما زن‌ها نیاز داریم تا با همسرمان صحبت کنیم، از کمبود جا در خانه و مشکلات درسی بچه‌ها گرفته تا دل‌تنگی‌های بی دلیل. گاهی دوست داریم، درد دل کنیم و بدون آنکه قصدی داشته باشیم، برای خالی شدن از دل‌شوره ها و دغدغه ها، حرف بزنیم. اما گاهی اوقات می‌خواهیم کسی به کمک مان بیاید، تغییری در رفتارش و نحوه‌ تعاملش ایجاد کند و یا راه چاره ای به ما پیشنهاد دهد. نیاز به داشتن یک همدم و هم صحبت، مختص همه‌ انسان‌هاست اما ما خانم‌ها کمی بیشتر! دوستان، خواهر، مادر و هم صحبت‌های همجنس مان خیلی از مواقع به رفع این نیاز کمک می‌کنند، ولی آنچه در حقیقت به آن محتاجیم اما شاید خودمان هم نمی‌دانیم این است که به مرد زندگی‌مان به بهانه‌ هم صحبت شدن، نزدیک‌تر شویم. برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه شرایطی و با چه ادبیاتی بیان کنیم. در غیر این صورت همان قصه‌ تکراری می‌شود که در خیلی از زندگی‌ها اتفاق می‌افتد.
 
در یک زمان مناسب گفتگو کنید
خانم‌هایی که از آشپزخانه، پشت سر هم صحبت می‌کنند و می‌خواهند همه‌ موضوعات را کنار هم و به صورت معجونی به خورد همسرشان دهند و مردانی که مقابل بازی فوتبال یا اخبار تلویزیون، ذهنشان جای دیگری است و چند وقت یک‌بار تنها سری تکان می‌دهند و خیلی زود هر دو از این شرایط خسته می‌شوند.
نتیجه این خواهد بود که خانم به این نتیجه می‌رسد که شوهرش شنونده‌ خوبی برای حرف‌های او نیست و به این ترتیب دیگر سعی نمی‌کند با او حرف بزند یا همیشه به جای گفتگو کارشان به دعوا می‌کشد و گله و شکایت که : تو به حرف‌های من گوش نمی‌دهی و جواب که : تو خیلی حرف می‌زنی. من خسته از سر کار می‌آیم و تازه باید اخبار تو را گوش دهم.
یادتان باشد وقتى مرد از شما فاصله مى‏گیرد، وقت خوبى براى گفتگوى با او براى نزدیک‏تر شدن به وى نیست. بگذارید کناره بگیرد. بعد از مدتى بر مى‏گردد. او باز هم عاشقانه و دلسوز خواهد بود و به گونه ‏اى عمل خواهد کرد که گویى هیچ اتفاقى نیفتاده است. آن گاه وقت گفتگو با او خواهد بود.
 
پیشقدم گفتگو شوید
اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازگر گفتگو باشد ممکن است هرگز شانسى براى حرف ‏زدن بدست نیاورد زیرا مردان، خود به ‏خود حرف زیادى براى گفتن ندارند. قوانین ناگفته مردان مى‏گوید: اگر حرفى براى گفتن دارى آن را بگو. آنها نمى‏دانند که باید منتظر بمانند تا از آنها سۆال شود، اگر بخواهد حرف بزند، می زند.
لذا، وقتى زن مى‏خواهد صحبت کند یا براى نزدیک شدن به همسر احساس نیاز مى‏کند، باید حرف بزند و انتظار نداشته باشد که مرد گفتگو را آغاز کند براى آغاز گفتگو ابتدا زن باید احساساتش را در میان بگذارد حتى اگر شریکش حرف زیادى براى زدن نداشته باشد.

دلیلی برای حرف زدن با مریخی‌ها پیدا کنید
مرد براى گفتگو با زن مى‏تواند خیلى باز رفتار کند اما در ابتدا حرفى براى گفتن ندارد. چیزى که زنان درباره مریخى ‏ها نمى ‏دانند، این است که آنها باید دلیلى براى صحبت داشته باشند. آنها صرفا براى در میان گذاشتن احساساتشان صحبت نمى ‏کنند.اگر زن کمى حرف بزند، مرد کم کم درباره ارتباطش با او صحبت مى‏کند. مثلا اگر زن درباره بعضى از مشکلاتى که در طول روز داشته، صحبت کند، مرد نیز ممکن است در این باره گفتگو کند و بنابراین آنها مى‏توانند یکدیگر را درک کنند. اگر زن درباره احساسش درباره بچه‏ ها حرف بزند، مرد نیز ممکن است در این مورد شروع به صحبت کند. اگر مرد هنگام صحبت کردن زن، احساس سرزش یا فشار نکند، به تدریج شروع به صحبت خواهد کرد.
 
با زبان مخصوص یکدیگر، صحبت کنید
درست است که زن و شوهر باید با هم حرف بزنند اما با زبان مخصوص یکدیگر. ما زن‌ها می‌توانیم با یکدیگر در یک ساعت راجع به 10 موضوع کاملاً نامربوط حرف بزنیم و لذت ببریم اما مردها این‌گونه نیستند. آن‌ها از این شاخه به آن شاخه پریدن و طول و تفسیر زیاد راجع به یک موضوع را دوست ندارند. باید طرز حرف زدنمان را تغییر دهیم تا همسرمان قدم قدم بیاموزد به احساسات ما گوش دهد.
 

گوینده‌ای خوب، شنونده‌ای خوب دارد!

حتماً شما هم شنیده‌اید که ما را محکوم به غر زدن می‌کنند ، اما اگر به همسرمان توضیح دهیم که به حمایت و گوش شنوایش چقدر نیاز داریم و تا چه حد می‌تواند برای ما آرامش بخش باشد، در این صورت شاید او داوطلبانه شنونده‌ ما باشد .
البته انصاف هم چیز خوبی است. اینکه همسرمان بداند گوش دادن به حرف‌های ما، می‌تواند کمک بزرگی به رابطه مان کند، کافی نیست. ما باید گوینده‌ خوبی هم باشیم. حتی یک گوینده‌ خبر هم اگر هر روز اخبار بد و منفی بگويد و با قیافه‌ ناراحت یا عصبانی و لحن نامناسب حرف بزند باعث می‌شود مخاطبانش خسته شوند و کنترل را به دست بگیرند و کانال دیگری را انتخاب کنند.

گله و شکایت ممنوع!
ما زن‌ها هم باید بیاموزیم با لحنی دلنشین، جذاب و دوست داشتنی با همسرمان گفتگو کنیم و مدام گله و شکایت نداشته باشیم در غیر این صورت کنترل ذهن همسرمان خیلی سریع کانال را عوض می‌کند و دیگر حرف‌هایمان را نمی‌شنود حتی اگر سرش را به علامت تایید تکان دهد.
 
قدردانی کنید
وقتى زن پیشاپیش حس مى‏کند که مرد قصد گوش‏کردن ندارد، مى‏تواند از روش‏هاى جدیدى استفاده کند، آنقدر که مرد به راحتى مى‏تواند از گوش‏ دادن طفره برود و کناره‏گیرى کند.
مثلا، به همسرتان بگوئید، «ممنون که اینجا به من کمک کردى، واقعا از تلاش تو براى طفره ‏رفتن از گوش‏ کردن به حرفهایم سپاسگزارى مى‏کنم. مى‏دانم که گوش‏دادن باید کار سختى باشد.» این یک روش مهارتى کاملاً پیشرفته مى‏باشد، زیرا اکثر مواقع هنگامیکه از مرد براى انجام‏دادن کار سخت، تشکر مى‏شود او از پذیرفتن آن کار خوشحال مى‏شود.
بنابراین، وقتى زن به روشى متفاوت از مرد تشکر مى‏کند (مثل همان تشکر براى طفره‏رفتن) در نتیجه مرد براى انجام کارهایى که باعث گوش‏دادن مى‏شود رغبت بیشترى پیدا مى‏کند. از سوی دیگر، وقتى زن از مرد براى گوش دادن به حرفهایش قدردانى مى‏کند به تدریج مرد نیز حرف بیشترى براى زدن خواهد داشت.

۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۵:۲۶
تعداد کلیک: ۱۴۷,۸۸۹

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.4  (107 رای)
  • فاطمه
  • ۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۰۷
  • 0
  • 9
    49

من حرف پیدا نمیکنم براى زدن و همسرم همش دوس داره باهاش حرف بزنم!

  • amir
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۲۲
  • 0
  • 24
    32

عجیبه شما خانوما که ماشاللا بمبه حرفین :)

  • معصوم
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۰۹
  • 0
  • 15
    78

چطور میتونیم بمب حرف باشیم وقتی مرد زندگیت افسردت کرده و دیگه میل و رغبت به رندگی نداری و فقط بخاطر بچه کنارش هستی و سکوت میکنی.

  • amir
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۲۴
  • 0
  • 10
    43

بله خب من شرایطه شما رو نمیدونم من به طور کلی گفتم. متاسفانه شرایطه زندگی خیلی وقتا آدما رو از اونچه که باید باشن دور میکنه.

  • زهرا
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱
  • 0
  • 3
    7

منم ایننجوریم, ووقتی حرف میزنم دوست دارم یه حرفی که ناراحتش میکنه بزنم.اخه احساس میکنم شوهرم منودوست نداره,ولی من دیونه وارعاشقشم هرچندایشان قبلا یه ازدواج ناموفق داشتن ونامزدشونو خیلی دوست داشتن

  • لاله
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۲۰:۳۷
  • 0
  • 6
    43

همسر من که ترجیح میده به جای صحبت با من تو شبکه های اجتماعی صفات خوب دیگران را شمارش و تحسین کنه برای من و بچه چیزی جز مشکلات کاری نداره که بگه، هرکاری هم که خانواده اش بکنن طرف اونا رو میگیره هرجور که بشه، خیلی خسته ام نمیدونم چرا قبول نمیکنه که جدا بشیم
این چه زندگیه که من دارم

  • amir
  • ۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۸:۰۷
  • 0
  • 15
    37

متاسفانه نمیدونم چرا بعضی از آقایون اینجوری هستن :(

  • سارا
  • ۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۵۴
  • 0
  • 7
    14

درکت میکنم زندگی خواهر قشنگ منم مثل زهر شده:(

  • faez
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲
  • 0
  • 2
    4

واقعا منم نمیفهمم چرا مارو هم رنج میدن، همسره من خیلی سیاست به خرج میده و هیچ وقت واضح حرف نمیزنه و برای همه کاراش باید خانوادش اعلام رضایت کنن منم فقط سنگ صبور و در دیوار واسه دل پرش، خالی کردن خودش و ... راستش خسته ام ازش.دلم گرفته ست

  • مریم
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۴
  • 0
  • 2
    6

همسر من خیلی حساس شده رو تک تک کلماتم رو تک تک کارام. همش از دیگران و خوبی هاشون میگه و منو تحقیر میکنه. به خدا نابودم... نمیدونم چیکار کنم اما من دوستش دارم. نمیخوام ازش جدا شم.. هنوز اول زندگیمه.. حق من نیست بی محلی و سردی همسرم نسبت به من زیاد شه...

  • مریم
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۵
  • 0
  • 6
    42

همسر من خیلی حساس شده رو تک تک کلماتم رو تک تک کارام. همش از دیگران و خوبی هاشون میگه و منو تحقیر میکنه. به خدا نابودم... نمیدونم چیکار کنم اما من دوستش دارم. نمیخوام ازش جدا شم.. هنوز اول زندگیمه.. حق من نیست بی محلی و سردی همسرم نسبت به من زیاد شه...

  • فرشته
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۶
  • 0
  • 8
    29

فاطمه جان من اوایل ازدواجم مثل شما بودم شنونده خوبی بودم تا گوینده خوب! اما با اصرار های زیاد همسرم کم کم سعی کردم جوری باشم که اون میخواد مثل خودش ، اما حالا برعکس شده اون کم حرف شده و من میلم به صحبت بیشتر . .حالا تنها کسی که اذیته من هستم . سعی کن همونجوری
باشی که هستی عزیزم .

  • هستی
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۴۱
  • 0
  • 10
    20

سلام امیدوارم همتون به نتایج مثبتی برسید و از این مشکلات رهایی پیداکنید دانشجوهستم مجرد

  • سارا
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۴
  • 0
  • 13
    33

من کم حرفم شوهرم میانه اما بااخلاق گندش باعث شده کم حرفترهم بشم روانی کرده منو ازش متنفرم

  • simin
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۱۲
  • 0
  • 3
    22

منم ازش متنفرم

  • ناشناس
  • ۱۳ دی ۱۳۹۴ ۲۱:۵۷
  • 5
  • 9
    17

وای اصلا حرف گوش نمیکنه خود رای دیوونم کرد ایشششش

  • Nazi
  • ۱۷ دی ۱۳۹۴ ۲۱:۴۶
  • 5
  • 7
    33

سلام هر مردی قلق خاص خودشو داره کلا بیشتر مردا از انتقاد خوششون نمیاد ،اگه کوچکترین انتقادی ازشون کنی بات چپ میوفتن ؛ینی تحمل شنیدن حرف حق رو ندارن .

  • مهدیس
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۸:۵۱
  • 5
  • 4
    11

پس چرافک میکنن مامیتونیم تحمل کنیم تحقیراشونو ؟ ما زنشونیم کنیز و برده که نیستیم حق اظهارنظر داریم نه تابعیت

  • ناشناس
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۵۲
  • 0
  • 0
    2

اتفاقامهدیس خانم شما زنها وظیفه تابعیت ازشوهرانتون رو دارین درمقابلش شوهرتون هم وظیفه دادن خرج زندگی ومهریه و...روبه شما داره پس بهتره منطقی باشین.

  • سعیده
  • ۲۱ دی ۱۳۹۴ ۲۱:۱۹
  • 0
  • 10
    37

الهی یه روزی برسه که شوهرم ومامانش به دستو پاهام بیوفتن غلط فک میکردیم در موردتت و شوهرمم بشه غلام حلقه به گوشم

  • NASIM
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰
  • 0
  • 2
    10

شتر درخواب بیند پنبه دانه😂😂😂

  • ناشناس
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰
  • 0
  • 2
    3

دقیقا مشکل خانم ها از اونجا شروع میشه که مرد رو غلام حلقه به گوش میخوان نه یک مرد .میخوان عوضش کنن ولی اشتباه میکنن همانطور که بود باید قبولش کنید سعی نکنید عوض بشه در این صورت مشکلات شروع میشه .2-شما همسر شریک زندگی هستید نه رقیب نه بازپرس 3-همه مردها
وهمه زنها تقزیبا عین هم هستن اگر زیر یک سقف زندگی کنند پس فکر نکن مرغ همسایه غازه

  • بانو
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ ۰۰:۲۶
  • 0
  • 8
    29

تجربه ی بزرگ ترها میگه چیزی که حریف همه میشه زمان هست بانوهای عزیز تو زندگی همیشه اعتماد به نفس داشته باشد و در مقابل همسرتون به خودتون ارزش بدید طرقی کنید به شرایط زندگی خودتونو نبازید و توجه نکنید...وقتی حواستون به خودتون و هدفتون باشه هم سرگرم میشید
و هم لازم نیست دنبال بی مهریه شوهرتون باشید اونوقت وقتی به حس شوهرتون نسبت به خودتون نگاه میکنید میبینید چقد پیشش محترم و باارزش شدید به نظر من همهههههه ی مردها شبیه هم هستند پس باید یکیشونو کنارخودت راه ببری اگه ناامید نشید حتما موفق میشید Mer30

  • ثنا
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲
  • 0
  • 7
    24

والا فکر کنم این مردای حالا فقط سرشون تو اینترنت و شبکه های اجتماعی گرمه برای زن و بچه شون وقت ندارن فقط داد و بیداد شون برای ماهاست

  • پریسا
  • ۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۳:۱۶
  • 0
  • 11
    31

ازغرورش متنفررررررررم دوس دارم له بشه تا اروم بشم

  • مریم
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۴۵
  • 5
  • 14
    18

غرورشو له کن تا دفه دیگه واست گارد نگیره

  • بنده خدا
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ۰۰:۴۴
  • 0
  • 2
    2

سلام من متاهل هستم ونزدیک به دو ساله ازدواج کردم.اوایل زندگیمون خیلی مشکل داشتیم.همون چیزایی که که نوشته بودین کم صحبتی همسرم و مدام توی گوشی بودن منو کلافه میکرد وهمش دعوامون میشد من هم مقصر بودم .عزیزان من از شما خواهش میکنم خانمای گل ومهربون با تحقیر
کردن وله کردن همسرمون نه تنها اوضاع درست نمیشه تازه بدتر هم میشه.هرمردی یه قلق خاصی داره و70 درصد رابطه به رفتار زن بستگی داره واین مشکل بزرگ ما خانمهاست که شیوه رفتار با همسرمون رو بلدنیستیم.

  • سوسن
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۵۴
  • 0
  • 2
    19

شوهر من دیکتاتور و خودرأیه.حرف فقط حرف خودشه.منم یاد گرفتم کار کاره خودم باشه و با یه چشم شرشو کم کنم.نهایتش بعداش یه ریع غر میخورم

  • ملیکا
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۲۸
  • 0
  • 6
    18

سلام من شوهرم اصلا گوش نمی کنه بیشتر گوش به حرف رفیقای نابابش میکنه حتی به مامان من هم گوش نمی کنه همش دعوا داریم تازه دوماهه که ازدواج کردیم از اون بدتر هنوز عقدی هستیمو اینجوری میکنه اصلا نمیدونم چیکار کنم تورخدا یکی بگه چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • فرزانه
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۱۶
  • 0
  • 12
    22

طلاق بگیر زودتر، آخه اینم شوهره تو کردی!!!

  • مریم
  • ۶ فروردین ۱۳۹۵ ۱۹:۳۵
  • 0
  • 11
    16

شوهر من هم خیلی خودخواهه.منو خیلی تحقیر میکنه.گاهی وقتا مطمین میشم که ما به درد هم نمیخوریم.ولی به خاطر پدر و مادرم حاضر نیستم ازش جدا بشم.5ساله ازدواج کردیم.اون منو که خانم جوان21 ساله هستم گاهی 2-3 روز تتهام میزاره و میره دنبال خوش گذرانی خودش.از زندگی
خسته شدم دیگه زندگی برام هیچ دلیلی نداره پوچ پوچه.فقط منتظر مرگمم

  • زهره
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ۱۹:۱۵
  • 0
  • 9
    3

عزیزم سلام صبر داشته باشو به خدا توکل کن

  • بی مخاطب
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۹:۰۷
  • 0
  • 13
    22

ما ۱ماه نیس عروسی کردیم از انتخابم سخت پشیمونم افسردگی گرفتم شوهرم عصبیه . موندم هرشب به خودکشی فکر میکنم

  • نسیم
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۱۴
  • 0
  • 1
    10

نود درصد مردا همین ان .یا باید تحمل کرد یا باید بخاطر آرامش قیدشونو زد

  • نسیم
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ۲۰:۱۴
  • 0
  • 1
    1

نود درصد مردا همین ان .یاباید تحمل کرد یاب اید بخاطر آرامش قیدشونو زد

  • نانا
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۰۷
  • 0
  • 5
    17

خواستم بگم همه توی زندگیشون مشکل دارن.نباید جا زد.زندگی آسون نیست.باید شوهرتو بسازی.فقطم با محبت میشه.

  • فاطمه
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۰:۴۷
  • 0
  • 9
    15

ب نظر من محبت و گذر زمان و توکل ب خدا همه چیز رو حل میکنه

  • سپیده
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۸:۱۷
  • 0
  • 8
    18

سلام من حدود یک سال میشه ازدواج کردم قبل از ازدواج با شوهرم صحبت کردم و بهش در مورد کارایی که دوست دارم انجام بدم صحبت کردم و ایشونم قبول کرد اماتو این یک سال زد زیر همشون ,الان هر روز دعوا داریم هرروز سر یک مساله جدید اولش به خانوادم گیر داد که باید ازشون
دور بشی یک روز به آرایشم گیر میده و فکر میکنم هرروز علاقش به من کمتر میشه واقعا چرا مردا انقدر بی معرفتن.

  • سوگند
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۳:۰۳
  • 3
  • 5
    9

سلام...من پنج ساله ازدواج کردم ...شوهرم یازده سالازم بزرگتره ...و هر کدو از یه شهریم ....شوهرم شان و موقعیت اجتماعی خوبی داره ...فقط و فقط ...ولی من از نظر قیافه و خانواده ازش سرم .....خلاصه بگم گول موقعیتش روخوردم و زنش شدم ....حلا همه اختلافاتمون به
اوج رسیده ،،،اختلاف سنی ...فرهنگی و غیره ....یه بچه سه سال دارم که قربان این زندگی است .....جوونا خواهش میکنم فقطاخلاق و معرفت و هم شان بودن رو معیار بزارید نه شغل و ظواهر طرف رو

  • سدنا
  • ۵ تیر ۱۳۹۵ ۰۵:۰۱
  • 0
  • 3
    9

سلام من تازه ۳ماه عقد کردم تازگیا تلگرام نامزدمو هک کردم دیدم به یه خانوم همسن مامانش پی ام داده با استیکرای عاشقونه چندروز بعد باز تکرار شد پرسیدم کیه گفت من نمیشناسمو شاید داداشم پی ان داده بعد نشون دادن مدرک گفت آره از مشتریامه بعد میگم چرا اینهمه صمیمی
برگشته میگه بخاطر کارم دیدم اونا راحتن منم گفتن مثل خودشون حرف بزنم خلاصه هم دروغ مبگه هم بهونه میاره هم گردن نمیگیره اشتباهشو من چیکار کن بنظرتون دارم میمیرم از فکر کردن میترسم زیاد هم بگم بره دنبال کارای بدتر از این

  • الی
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۲۳
  • 0
  • 0
    3

تو فامیلایی ک رودروایسی داره با حالت بدبختانه ای مطرح کن استمرار ب خرج بده دیدم ک میگم جواب میده بعد ازون ورم هرچی عشق و قربون صدقست بریز براش زندگیته گفت چرا گفتیم بگو اونقد مهمی ک مثل خوره این رفتارت بجونم افتاده نفهمیدم عزیزم ببخشید من مجردیامم اینجوری
بودم یچیزی بهم فشار میاورد دهنم لق میشد

  • maryam
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۲۲:۴۸
  • 0
  • 2
    2

سلام من ٥ ماهه عقدکردم. شوهرم ازهمه لحاظ خوبه خیلیم همدیگرو دوست داریم ولی تنها مشکلی داره اینه که شبا میره پیش رفیقاش .نمیدونم بایدچیکارش کنم

  • maryam
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۲۲:۵۶
  • 0
  • 7
    13

سلام من5ماهه عقدکردم شوهرم ازهمه لحاظ خوبه خیلیم همدیگرودوست داریم ولی تنهامشکلی داره اینه ک شبامیره پیش رفیقاش زیاددل ب کار نمیده نمیدونم بایدچیکارش کنم خیلی نگرانم کمکم کنید

  • ss
  • ۶ مرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۴۵
  • 0
  • 17
    12

زنا همه بدبختن

  • بی مخاطب
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵
  • 0
  • 2
    6

هیچم بدبخت نیستن خیلیم خوشبختن پشت هر مردی باید یه زن باشه تا موفق شن وگرنه مردا خیلی بد بخت و بیچاره ان اگه زنی پشتشون نباشه

  • نفس
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۳۰
  • 0
  • 8
    11

به نظر من اول باید به اخلاق مرد و بعد به موقعیت اجتماعی و فرهنگش توجه کرد بعضی از دخترایی که دنبال قیافه میگردن باید بگم که زندگیشون در اینده رو به فناست به احتمال زیاد

  • المیرا
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۰۶
  • 0
  • 3
    10

من ی ساله ک ازدواج کردم.مادر شوهرم با ازدواج ما مخالف بود.ی جورایی غیر مستقیم بیچارمون کرده.شوهرم همه رو میدونه ولی میگه مادرمه و عاشقشم....

  • سمانه
  • ۴ شهریور ۱۳۹۵ ۲۲:۵۴
  • 0
  • 5
    9

شوهر من خیلی خوبه خیلی بهم توجه میکنه بیش از حد هم مهربونه همیشه غرورشو میذاره زیر پاش ولی بیش از حد روم حساسه حتی نمیذاره تلگرام نصب کنم تا یچیز میشه بهم تهمت میزنه و رابطه ۸ماهه با دوسپسرم تو دوران مجردیمو به رخم میکشه دیگه از این همه توجه وگیر دادن
خسته شدم توروخدا کمکم کنین

  • سکینه
  • ۷ دی ۱۳۹۵ ۲۲:۴۱
  • 0
  • 0
    4

سلام سمانه جون منم شوهرم مث شوهره تو هست باورمیکنی نمیزاره مانتو کوتاه اونم زیرچادر بپوشم ولی گاهی وقتا دوس دارم باش دردودل کنم بم توجه نمیکنه منم خسته شدم ولی خدا رو داریم که ازهمه مهربونتر و دلسوزتر هست. تصمیم گرفتم بیشتر به خدا توجه کنم و دردودل کنم
اینجوری اعصابم آروم میشه باورکن شوهرم هم اگه ببینه زیاد بش توجه نمیکنم اون میاد سمتم اونوقت من براش ناز میکنم

  • سحر
  • ۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۹:۳۲
  • 0
  • 0
    10

سلام.منم ١,٥ساله ازدواج کردم شوهرم تا حد زیادی اخلاقش خوبه ولی متأسفانه زیادی روی من حساسه.اصلا نمیزاره تنهایی مهمونی و عروسی برم ،خودشم بخاطر شرایط کاریش مرخصیش کمه،وقتی متوجه بشم کسی از فامیل مراسمیداره دیگه استرس من شروع میشه .بعضی وقتا دلم میخاد انقد
بزنمش که بمیره و دلم خنک بشه.

  • سمانه
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ۰۲:۲۲
  • 0
  • 2
    13

سحرجان شرایط منم دقیقا همینجوریه همین چند وقت پیش عروسی دختر دایم زهر شد از بس که حرص خوردم تازه بهش دروغ گفتم که اصلا نرقصیدم اگه بفهمه داستان دارم.

  • تنها
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۷:۱۶
  • 0
  • 5
    6

سلام دوستان والو شوهر هیچی جزدرد نیست اینقدفکر ازدواج نباشین چون همیشه این خانومها هستن که باید زجر بکشن مردفقط خودشو میبینه محبتم کنی خودتو پیر کردی ولی منم میگم محبتش کن چون محبوری حتماده ساله دیگه جواب میده ولی نه یسال دوسال.میگم که پیر میشیو خلاص.مردخوب
سراغ دارم اونم برادرخودم چون مادروخواهرخوبی داره.تو هر ازدواجی مادر و خواهر پسر مهمه چون پیرا یادم یگیرن و بعد رو زنشون بکار میبرن.

  • پگاه
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۰۱:۳۲
  • 0
  • 5
    6

من سه ساله ازدواج کردم توسن کم خیلیییی سختی کشیدم رفتم توشهرغریب شوهرمم سنش کم بودهیچی از زندگی نمیدونستیم دنبال مجردیش بوداصلا منو ول کرده بود به امان خدا.شب وروزم گریه بود حرفامونمیفهمید. تابالاخره اینقدرصبوری کردم ومحبت کردم الان خوب شده وابستم شده.
خانوما صبوری کنید سالای اول زندگیتون وعشقوفراموش نکنید معجزه میکنه.اگه واقعا میخواید زندگیتونونگه دارید باید کوتاه بیایدیه جاهایی وبازهم میگم صبورباشید

  • پری
  • ۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۸:۴۸
  • 0
  • 4
    10

من اصلا حوصله ندارم یا شوهرم حرف بزنم چون اون گوش نمیده.اگه ی روز ازش متنفر شدم تقصیر خودشه

  • من
  • ۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱
  • 1
  • 2
    6

پیام ها جالبه خیلی جالبه ،بنظرم باید خودتون رو بیشتر از هر کسی توی دنیا دوست داشته باشید اونوقته که دیگران هم یاد میگیرن شمارو اونطور که لیاقتشو دارین دوست داشته باشن (میدونید من همسرم قبلا ازدواج کرده بود ، خیلی ماه و خوبه البته اختلافات زیادی هم داریم
) اما یادمون نره که ما خانم ها از مردها استوار تر، زیرک تر و باهوش تریم ، پس ما قطعا برنده میشیم و زندگی رو هرطور بخوایم میسازیم حتی اگه مجبور باشیم تنهای تنها. من اینو از صمیم قلبم باور دارم .

  • لیلا
  • ۹ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶
  • 0
  • 1
    7

شوهرم اصلا درکم نمیکنه اصلا نکات مثبتم رو نمیبینه احساس میکنم دارم افسردگی میگیرم

  • سعیده
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۲۳:۳۷
  • 0
  • 2
    5

من6ماه عقد کردم خداروشکر هیچ مشکلی نداریم جز بی پولی بدجور اذیتم میکنه شوهرم تا حالا ی هزاری بهم نداده انگار ن انگار زنشم

  • ناشناس
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۵۷
  • 0
  • 0
    1

هروقت زیریه سقف رفتین ازش پول بگیر.عجب دندونی واسه مردای بدبخت تیزکردین شماها

  • ارام
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴
  • 0
  • 2
    3

اشکال نداره سعیده خانوم منم یک سال عقد که عقد بودیم،هیچی پول بهم نمیداد. بجای اینکه به من پول بده،به مامانش پول میداد. باید صبر کرد،گذر زمان همه چیز رو درست میکنه.

  • زهرا
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ۲۱:۳۹
  • 0
  • 2
    10

من مجردم 23 سالمه ...به نظرمن مردا رو زیاد جدی میگیرید همیشه اعتماد به نفس داشته باشید رو پای خودتون بایستید به خودتون تکیه کنید و برای خودتون ارزش قاعل شین اونمممممم خیلی زیاد به نظر من هیچ وقت نباید گذاشت یه مرد بفهمه بهش وابسته اید اون باید ترس از دست
دادن شمارو داشته باشه و هیچ وقت دلتون برای شوهرتون نسوزه..اگه خواستین شوهرتونو تنبیه کنید این کارو با سکوتتون انجام بدید نپرس کجا بودی چیکار کردی چرا اون کارو کردی و از این حرفا کلا بزاریدش کنار.هرچی بی محلی کنید بیشتر سمتتون میان این ذاتشونه:)

  • Mozhi
  • ۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۳۳
  • 0
  • 2
    11

من دو سال عقد بودم الان یه ماهه که عروسی کردم...ولی از زندگیم بدم میاد شوهرم همش جلوی تلویزیونه یا خوابه یا سرکار مثل سنگ میمونه براش فرقی نداره محبت کنم بهش یا نه آراسته باشم یا نه لباس چی بپوشم اصلا کلا آدم خنثی ایه نسبت به هیچی نه ناراحته نه خوشحال....به
نظر من این بدترین درده.. زندگی من دچار یکنواختی شده..اصلا مثل زوج های تازه ازدواج کرده که خوشحالن نیستیم همش با هم قهریم..به هیچ عنوان ناز کشیدن و توجه به زن رو بلد نیست...اوه انقد زیاده که نمیدونم چی بنویسم....

  • ی مرد
  • ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹
  • 0
  • 0
    1

با این ک یه مردم. ولی از حرفات خوشم اومد ....بابا شما زنا فقط دنبال اینید ک ما مردا چیکار میکنم با کی میریم با کی میایم ببخشیدا فضولی گل میکنه ولی وقتی تا ی مدت اینکارا رو نکنید وقتی نپرسید ما مردا خودمون کنج کاو میشیم چرا نپرسید جرا کاراش مثل قبل نیست
هیچی نمیپرسه تو دل ما مردا آشوب میافته ک وای خاک تو سرمون نکنه زنمون رفته با یکی دیگه بعد از اونجا شروع میشه خودمونو جمع میکنیم همیشه میمیریم واسه زن و بچمون .... امیدوارم موفق باشین

  • sama
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۳۶
  • 0
  • 3
    8

من ۲ ماهه ازدواج کردم، تازه فهمیدم چه غلطی کردم، گاهی به خودکشی هم فکر می کنم خیلی خسته ام، نمیدونم چطوری رامش کنم

  • مریم
  • ۳ آذر ۱۳۹۵ ۲۱:۰۹
  • 0
  • 2
    3

من یک ساله ک عقد کرده و هنوز تکلیف عروسیم معلوم نیست از طرفیم شوهرم با خانوادم دچار مشکل شده و رفت و امد نمیکنه حتی خیلی کم ب دیدنم میاد چون میگه هرچی بیشتر ببینمت بیشتر دلتنگت میشم حالا هم ک رفت و امدشو قطع کرده با خانوادم پدرم گفته نبینمش و فقط تلفنی
نمیدونم باید چیکار کنم

  • ناشناس
  • ۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۶:۱۸
  • 0
  • 0
    4

سلام صبر و محبت به مرد مشکل رو حل میکنه. من شرایط بدی داشتم یک شوهر بچه ننه و خواهر شوهر به فضول تمام ولی من صبر کردم و توکل بر خدا بعد از چند سال سمت من میاد فقط صبر کنید با یک سال و دوسال کار درست نمیشه روی مخ مرد برید اول توجه نمیکنند بعد یک مدتی اسیرتون
میشند اینو بگم که اگه زندگی خوب میخواهید بایستید و بسازیدش غر نزنید چون شما مردی رو دارید که باید رامش کنید و اونو حرف شنوش کنید این هنر تو بانوی ایرانی میرسونه که چقدر مرد حرف شنوش کنید

  • آوا
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۹:۱۰
  • 0
  • 2
    6

من ١١ساله که ازدواج کردم و همه راهها رو امتحان کردم برای زندگیم جنگیدم ولی دیگه خسته شدم دو تا بچه دارم که همه امیدم به اوناس. شوهرمو به حال خودش رها کردم محل نمیدم انگار بهتره اینجوری. مردا ذاتن آدمای بی مهری هستن ازشون فاصله بگیرید اگه میخوایید با ارزش
بشید

  • mana
  • ۴ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۳۷
  • 0
  • 3
    4

شوهرم کتکم زده دیشب الات یه سال ازدواج کردم گشنه میشه دنیا رو بهم میریزه بخدا نمیدونم چکارکنم خانوادمو به فحش میگره انگار بیمار روانی با این حال من همیشه کوتاه اومدم ولی واقعا اگه میتونستم طلاقمو میگرفتم به خاطر پدرم اینکارو نمیکنم بابام ابرو داره .خودم
انتخابش کرد نمیتونم هیچ کاری کنم جز بدبختی زندگی کردن

  • ندا
  • ۷ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۳۷
  • 0
  • 3
    6

سلام.من ۲۴برج ده میشه برام یه سال ک ازدواج کردم.عشق عاشقی هم ازدواج کردم یه عشق پاک خوب بود. الانم بعد یه سال عقد یه سال ازدواج پنج سال با هم بودن تو رابطه ی عشق عاشقی عشقمون خیلی بیشترشده کم نشده.فقط تو سن کم ازدواج کردیم ک شوهرم الان سربازی و نخواسته
الان من باردارم و با خانواده شوهرم زندگی میکنم.فقط با خانواده شوهر زندگی کردن برام سخته ک این باعث میشه من از زندگیم هم سیر بشم مادرشوهرم خیلی دخالت میکنه تو زندگیم وحسوده میبینه پسرش با من خوبه

  • حنا
  • ۲۳ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۴۰
  • 0
  • 3
    8

سلام به همه من متاسفانه باحساسیت خاصی ازدواج کردم تحقیق کردیم همه گفتن عالی است . شوهرم زیرک و باهوش است چند سالی از من کوچکتر است متاسفانه علاقه خاصی در زندگیم نمی بیبنم ولی یک پسر سه ساله دارم شوهرم اصلا بهم راست نمی گه از بس راست نگفته هیچ حرفی ازش
قبول ندارم خودم هم درآمد دارم. نه پدر داره نه مادر. ازدواج ما ساده بود متاسفانه من اصلا سخت نگرفتم به ایشون ماشین گرفتیم پول اش مال من بود ولی حتی تعارف هم نکرد به اسمت بزنم یا نه . کلا خیلی نامرده حتی پیش من نمی خوابه عصبی و روانی است لطفا راهنماییم کنید

  • Asal
  • ۲۹ دی ۱۳۹۵ ۰۱:۰۲
  • 0
  • 4
    2

همه مردها مثل همن.اولش هرچی شرط بذاری قبول میکنن و خودشونو عاشق دلخسته نشون میدن.بعد یکماه میزنن زیر حرفاشون.همشون سنگدل وخائن هستن

  • اعظم
  • ۳۰ دی ۱۳۹۵ ۱۹:۲۹
  • 0
  • 5
    17

روزی دختری به تمام خواستگارانش جواب رد داد و به قول امروزی ها ترشید!!! تا آخر عمرش با دوستانش مسافرت رفت، آرایش کرد، مد روز را پوشید، سرکار رفت ، پولهایش رو پس انداز کرد ماشین و آپارتمانی شیک خرید،بدون صدای بچه و دستورات شوهر ادامه تحصیل داد و دکتری گرفت،
به کسی جواب پس نداد، خیانت شوهر را تجربه نکرد، دروغ های مرد را نشنید، کهنه ی بچه نشست،موهایش بوی پیاز داغ و قرمه سبزی نگرفت،پوستش چروک نشد و جوان ماند و تا میتوانست از زندگی اش لذت برد😊😊😊 چیه فک کردی میخوام بگم تهش پشیمون شد؟😕😐 نه بابا

  • m
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵
  • 0
  • 0
    11

همه مردا یه قِلق خاصی دارند اونو باید یاد بگیرین ..وکسی که کمک میکنه بهتون مادر شوهرتونه نه اینکه مستقیم ازش بپرسین بلکه باید از طرز رفتارش با همسرتون به نتیجه برسین چون یه عمر شوهرتونو پرورش داده و تربیت کرده ببینین موقع عصیانیت چطور مهارش میکنه یا چطور
ازش در خواست میکنه براش کاری انجام بده و تجربه شخصیم اینه که مردا از زن های لجباز و غرزن و منفی دوری میکنن پس خانمای عزیز همیشه شاد باشین و بخودتون برسین و به شوهرتون بفهمونین که چقدر تو زندگیتون تاثیر گذاره

  • یه مرد
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۶
  • 0
  • 0
    2

هر دو مورد کاملا صحیح و زیرکانه . همونجور که خانوما از کم حرفی آقایون بدشون میاد مردا از زنای غرغرو و بی اعتماد به نفس بدشون میاد لازمه خانوما وقتی مردا خستن حرف نزنن و البته مام باید بفهمیم یه زمانی به زنا گوش بدیم به خدا مردام انقد از این درد دلا دارن
اکثرا زنا همش گلایه و مقایسه میکنن

  • س
  • ۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۰:۲۶
  • 0
  • 3
    9

من همش میخوام با شوهرم درد و دل کنم ولی اون زود خسته میشه و باهاش که درد دل میکنم فقط شروع به شوخی کردن و مسخره بازی میکند طوری شوخی میکند که فکر کنی دارم تحقیر میشم حرفاش مثل پیام بازرگانی است نمیدانم کدام حرفش واقعیت و کدام شوخی است

  • faez
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۷
  • 0
  • 2
    3

خیلیم سخته همسر منم همینطوزه کلا همه چیو به مسخره میکنه و به شدت تو اعتماد به نفسم تاثیر گذاشته.

  • یه مرد
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۷
  • 0
  • 0
    0

ما وقتی خیلیییی یکی را دوست داریم اینجوری میندازیم رو شوخی شاید چون رومون نمیشه بگیم دوست دارم یا غرور مون اجازه نمیده شما خیالتون راحت مردتون خاطر تونا میخواد


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


تکالیف مهارت‌محور جای تکالیف شب را می‌گیرد
چه کسانی باید تست تشخیص ایدز دهند؟!
تاکنون گزارشی از خسارت جانی زلزله در کردستان نداشته‌ایم
افزایش خرید و فروش گونه حیوانات وحشی در فضای مجازی!
بلاتکلیفی افزایش مجدد حقوق کارکنان!
«مغز‌های کوچک زنگ‌زده»: فاشیسم و فردیت‌زدایی
چگونه به همسرتان احساس خاص بودن بدهید
بارندگی‌ها ادامه دارد، هوا سردتر می‌شود
راهنمای گام به گام ثبت شرکت
دلایل اصلی پایین آمدن عزت نفس تان!!
بایدها و نبایدهای اولین قرار عاشقانه تان
دستاورد بارنکردنی اتصال مغز ۳ انسان به هم
واکنش تند دستیار کی‌روش به اظهارات استیلی!
بخاطر آمادگی برابر پرسپولیس؛ 4 بازیکن السد اردوی قطر را ترک کردند
عکس یادگاری ابراهیم تاتلیس با پرچم تراکتورسازی!
فرزندتان را مجبور به عذرخواهی نکنید!!
خانه مجردی؛ فرار از ازدواج یا انزواطلبی؟
نوزادتان با این حرکاتش می‌خواهد بگوید که شما را دوست دارد
اگر شاهد کودک‌آزاری باشید، چه کار می‌ کنید؟
همه‌چیز درباره SQ یا هوش اجتماعی و نقش آن در زندگی روزمره
علی صبوری: یک روز بهترین کمدین ایران خواهم شد!
گلزار به منتقدان: چتونه اصلا؟!
طرز تهیه قیمه بوشهری، یک قیمه متفاوت و لذیذ
مگنت تراپی؛ دردتان را با آهنرباها تسکین دهید!
چه چیزهایی در دارک وب خرید و فروش می‌شوند؟
چگونه به یک شخصیت کاریزماتیک تبدیل شوید؟
علی کریمی بهترین هافبک جام ملت‌های آسیا شد
چگونه میتوانیم رابطه جنسی خود را بهبود بخشیم؟
سردمزاج‌ها و گرم مزاج‌ها در پاییز چه بخورند؟
نقد فیلم «کوپال»؛ رابینسون کروزوئه در خانه
بنزین دو نرخی در راه است؟!
صفحه ۱ از ۲ ۲ بعدی »
تکالیف مهارت‌محور جای تکالیف شب را می‌گیرد
تکالیف مهارت‌محور جای تکالیف شب را می‌گیرد
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تکالیف مهارت‌محور جای مشق شب بیش از 17 هزار دانش‌آموز زنجانی را می‌گیرد.
همه‌چیز درباره SQ یا هوش اجتماعی و نقش آن در زندگی روزمره
همه‌چیز درباره SQ یا هوش اجتماعی و نقش آن در زندگی روزمره
مغز ما گستره وسیعی از توانایی‌ها را دارد که هر کدام در بخشی از زندگی به کمک مان می‌آید. یکی از این جنبه‌های حیرت انگیز مغز، مربوط به بخشی است که
چگونه به یک شخصیت کاریزماتیک تبدیل شوید؟
چگونه به یک شخصیت کاریزماتیک تبدیل شوید؟
در نهایت کاریزما نتیجۀ مهارت‌های ارتباطی و میان فردی در سطح عالی است. از آنجایی که این مهارت‌ها قابل یادگیری و پیشرفت هستند، در نتیجه اینکه کاریز
کودکان سالم این گونه هستند
کودکان سالم این گونه هستند
روز ۱۶ مهر برابر با ۸ اکتبر روز جهانی کودک نام دارد. به بهانه روز کودک چندین عادت خوب که در زندگی کودکانمان تاثیر شگفت انگیزی دارد، را بیان کرده